Dag 1

20 januari 2018 - Ebberup, Denemarken

Vrijdagmorgen vroeg vanuit Oldenzaal naar Groningen gereden. Meerdere eenden waren daar voor het uitzwaaien door de wethouder. Heel leuk en veel pers aanwezig. Gertjan en ik hebben alle twee een intervieuw voor tv gegeven.
Na het uitzwaaien vertrokken naar Denemarken. Net buiten Groningen even gestopt om onze vlag van de eend te halen voor deze zelf ging vliegen.
Ik had dus nog nooit echt een trip met een 2cv gemaakt. Wat een bekijks zeg op de snelweg.
Auto's die opeens afremmen en naast je blijven rijden en zelfs foto's maken.
Na een paar honderd kilometer gereden te hebben even lekker wat gegeten. Gelijk even alle filmpjes binnengehaald en bekeken. Echt heel leuk!
Ik heb vervolgens plaats genomen achtter het stuur. Dit was wel weer even wennen hoor maar ik denk dat het goed ging. Gertjan heeft even naast me liggen slapen. Of was dit van angst. De eerste sneeuw begon te vallen.
Rond 19.00 uur waren we op onze eind bestemming in Denemarken. Een grote boerderij met binnenplaats. We werden ontvangen met tomatensoep en hebben getroost op de eerst afgelegde rit met jagemaister.
De telefoon was leeg dus aan de lader dan maar. Nou zeg na een uur nog geen prut in m'n telefoon. Weet ik dat je bij ieder stopcontact een schakelaar hebt die je moet overhalen voor het stroom geeft. Dus vandaar dat ik nu zaterdagmorgen pas m'n reisverslag schrijf. Telefoon is weer vol. Ik ga even buiten kijken waar ik ben daar was het gisteren echt te donker voor.

1. Leone:
    20 januari 2018
    Veel plezier leuk geschreven. Blijf je volgen
  2. Henk:
    20 januari 2018
    Leuk om je zo te volgen met het reisverslag.
  3. Liberty:
    20 januari 2018
    Ik ga je volgen Margreet!
  4. Wil:
    Leuk Nadine, ga je volgen
  5. Wil:
    Ga je volgen Nadine
  6. Lenneke:
    20 januari 2018
    Heerlijk zussie! Ik geniet helemaal mee! Ga zo door!
  7. Ceciel:
    20 januari 2018
    Leuk Nadine. Ga je volgen!!
  8. Dre:
    21 januari 2018
    super leuk
  9. Jeffrey:
    21 januari 2018
    Al 2 leuke verhalen gelezen. Veel succes en ik ga je volgen.